TrueefiL

Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Vill bara skriva...

Av Felicia - 14 juli 2011 17:16

Vill bara skriva om allt som hänt mig då jag har svårt för att få bort det från mina tankar emelllanåt... Men det skulle vara en vädigt dum idé med tanke på att man aldrig vet vem som läser... Det kan ge fel inpullser osv. Och det vill jag absolut inte ge.

Ibland undrar man om det är något man inte varit med om...

Men självklart finns det de.

Kan i alla fall skriva punkter om allt. Men jag vill så gärna hjälpa alla andra som har sådana peoblem nu, eller haft och dela tankar men det känns lite dumt ändå. Men ni förstår vad jag menar.!


*Misshandel

-Efter sagt nej till att gå in i ett förhållande


*Våldtänkter

-Ej polisanmält


*Övergrepp som 4 åring

-Anmält


*Låg självkännsla-känd över hela nätet (utvikningar osv)

-Sjukt rädd för att en dag hitta mig själv på nätet eller att någon på stan skall veta vem jag är...


*Fel kontakter

Internet,paykiatri, övrigt


*Psykiatri

Psykolog försökte övertala mig till att jag mådde dåligt den dagen jag mådde riktigt bra.


*Inlaggd på psyk utan hjälp.

-Bråk med securitas och utskriver för att jag mådde för dåligt då dom inte kunde hjälpa mig.


*Soc

-Förstog inte problemen och drog ner mig och hota bla med LVU tills dom förstog.


*Ungdomsboende

-Fel peronal och var med om en stöld på över 15.000:- i piercings smycken och tillbehös.


*0 kontakt med familj under en period

-Ville inte veta av mig och känna mig psykfall osv med soc i samma rum samt att jag slösat bort 18 år av min mammas liv.


*Tingsrätten med Syster

Missförstånd och vägra prata med mig när jag kontakta henne. 

(Blev aldrig dömd)


*Ekonomi kris


*Lss 


*Dumsnäll

-Förlåter för lätt...


*Totalvändning <3  

-Ljuset kom till mig av hjälp med ett förhållande


*Alkohol sug 

-Ej alkoholist


*Självskadebeteende


*Självmordsförsök


*Familjaproblem

-vänder kappan efter vinden och dom vet inte hur dom vill ha det...



Övrigt, fått en massa diagnoser och psykiatin ändrar det efter en träff efter ett års utredning. Lider av folkfobi och kommit väldigt långt i den utvecklingen. 

Jobbar emellan som privat hemtjänst hos en gammal kvinna och det hjälper mig mycket att komma ut i samhället. 

 
 
Floorballs

Floorballs

15 juli 2011 13:31

Du är snäll & duktig du:)

Ha det bäst!

http://www.cashtips.se

Felicia

18 juli 2011 10:59

Tackar tackar!
Ha det super bra!

//trueefil

 
Hanna

Hanna

15 juli 2011 22:33

Hej, låter som att du börjar komma ut på andra sidan - eller har börjat att komma ut på andra sidan. Jag tror mycket på att det som avgör hurdana vi är som människor inte är våra handlingar eller de situationer vi sätter oss i. Det är svårt att se hur en händelse skall påverka i det långa loppet och första gången är det lätt att göra fel val för att du inte vet hur mycket eller lite det kommer spela roll. Det jag tror avgör hurdana vi är som människor är hur vi hanterar de upplevelser vi haft efteråt, om vi lär av våra misstag och försöker att rätta till det vi har gjort fel. Om du gör det så tror jag att du är en bra människa. Hoppas att allt börjar att lösa sig för dig! Ha det bra!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Felicia

18 juli 2011 10:58

Hej, tack för kommentaren den uppskattas.
Jo det är precis så som du skriver det... Men jag har egentligen inte gjort så många fel =) Men men, allt blir bara bättre och bättre =) Hoppas du själv har det bra!
Mvh trueefil

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards