TrueefiL

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Ringar och priser!

Av Felicia - 18 juli 2011 12:20

 



Diamantringar Sidestone Sidestone 57 629 kr Från 2459 kr/mån

Produktbeskrivning Rödguld eller Vitguld 18k Vikt: Rödguld ca.7.4g, Vitguld ca.7.9g Total: 1.26ct: 20x0.018ct brilijanter,1 x 0.90ct princess slipad diamant Höjd 2.0mm Bredd 5.0mm Damstorlek 45 - 55 Herrstorlek 56 - 63 Tillbaka


 


Nej men asså det borde väl finnas gränser på ring priser?

Finns det ens någon som köper denna ring för detta priset?

Jag skulle ALDRIG vilja ha en så dyr ring, tänk om man skulle råka tappa den? eller att den skulle gå sönder. Om inte annat skulle det väl vara något tjuven lätt skulle vilja ha om den perosnen viste hur mycket den kostade!.... Ne Fy! 


Jag tycker att förlovningsringar skall vara närmare de billiga priset, vill säga max 2000:- Gärna under 1000:- så man i så fall kan fokusera mer på bröllops ringarna.. Men egentligen beror det ju på vad alla par fastnar vid och vill ha för några ringar... Men för min del så skall det vara under rimliga priser och inte kring 57 629:-..... Det tyckte jag var lite för dyrt... Men så länge alla är nöjda med de ringar dom väljer skall egentligen inte priset spela någon roll! För det är ändå en kärleks förbindelse trotts allt. 



     


Hur skulle du vilja ha din ring? Om du fick fantisera fritt? Och vilka priser tycker ni är mer rimliga för eran kassa.


//trueefil 

 
 
Floorballs

Floorballs

18 juli 2011 13:49

Jag skulle väl kunna lägga upp till 10.000kr på en vigselring men kanske ett par tusen på förlovningsringen.
-Självklart ska vi killar betala såklart:)

SES!

http://www.cashtips.se

Felicia

18 juli 2011 16:53

Jo men det är skillnad på vigselringar och förlovningsringar. Men jag skulle nog inte ha en så dyr första ring själv som kostar runt 50.000:- he he, men det är väl bara tur för min pojkvän det om det skulle gå så långt.

Sköt om dig! //Trueefil

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards