TrueefiL

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Träning...

Av Felicia - 15 augusti 2011 18:30

Min pojkvän skaffade ett nytt träningsredskap. SHAKE WEIGHT! (de tunga som bygger muskler) kan ni tänka er det? Har faktiskt aldrig ens tränat men nu har jag använt dessa i 2 dagar Och bara för igår såAJ AJ AJ! Armar, bröst, rygg. Uschah... Sen situps på allt så AJ i magen he he... Är man otränad så är man. Killen hade kul åt mig i morse i alla fall... För då var det en extrem träningsvärk. Och ändå körde jag ALDRIG 6 minuter som man skall för bäst effekt... Kan säga som så. max tiden för mig i alla dess övrningar är 1 minut utan Paus. Men det är nog något man kan rekomendera trots allt. Är nog värd pengarna då man känner av dig FORT! Men hur mycket mer "muskler" jag får det är ju frågan, ingen aning =) 


   

 

Sköt om er.!


Btw, min dator är paj så sitter "vid" den bärbara med annat tagentbort och mus, för tagenterna på den märbara är helt störd kolla sjkälv. 

he1 h6** s6c2er t6**,, (översättning= hej hopp socker topp..)

 
 
Hanna

Hanna

15 augusti 2011 22:11

haha! Nice sådana vill jag ha! Slipper jag gå till gymmet och träna i en timme, träna sex minuter, ja tack. HAHA. Fast sedan är det väl säkert flera övningar så att det blir typ samma tid i slutändan (minus 7 minuters gångavstånd då) Aja.
Angående tangentbordet, du kan ha ställt in det på ett annat språk, har dock aldrig gjort det på min nya vista, men på min gamla xp så råkade jag göra det några gånger och det gick att ändra nere vid systemklockan. Om det inte är det får du googla :)
Jag lyckades för ett tag sedan fixa så att min dator trodde jag hade två skärmar fast jag bara har en... så då försvann ju min startmeny + raden där nere. Var väldigt irriterande, men jag hade det så i nästan ett halvår innan jag fattade vad som var fel (får försvara med att jag inte bodde hemma under den perioden och bara använde min dator någon gång varannan månad .. men ändå)
Haha, Nu skall jag inte skriva ett blogginlägg som kommentar... om jag inte redan har gjort det vill säga, så ha det bra i varje fall!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Felicia

16 augusti 2011 12:39

Jo det är det för varje övning skall man göra sex minuter på. Men det behövs verkligen inte kan jag säga. Men det beror nog mycket på hur tränad man är sedan innan?... Ingen aning. Och farligt dyr var den inte heller! Bra pris och bra grej.
Jo den är inställd på något då det lyser en lampa på något som inte brukar lysa men har INGEN aning om hur man får bort det hela! Men jag kommer kanske på det så småning om =)

Det verkar jäkligt irriterande att du var tvungen att leva med det. Det är ju saker som händer, datorer verkar ha sitt eget liv emellanåt.

Du får ha det bra och sköta om dig =)
Det var bra att du kommenterade så jag kan gå in på dig blogg då jag inte har namnen i huvudet. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards