TrueefiL

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Värd att sprida

Av Felicia - 21 september 2011 15:47

Flickan du nyss kallade fet? Hon överdoserar på bantningspiller. Den flicka du kallade ful? Hon tillbringar timmar med att sminka sig och hoppas på att folk kommer att gilla henne. Pojken du fällde precis? Han blir misshandlad hemma. Den där killen du gjorde narr av för att han gråter? Hans mor är döende. 

 Värld att sprida om man är emot mobbning!

 
 
Ann-sofienn-sofie

Ann-sofienn-sofie

22 september 2011 19:35

Jag lånar den och sätter på min facebook, hoppas det är okej??

http://www.panikangest.dinstudio.se

Felicia

27 september 2011 21:26

Ja det är mer än okej, desto fler som läser den desto bättre!

 
Hanna

Hanna

26 september 2011 22:31

Mobbning är verkligen inte okej!
Usch.
Men jag kan erkänna att jag har sagt elaka saker i mitt tidiga liv för att jag var osäker och ville bli accepterad. Hon jag var mest elak mot blev jag dock vän med senare så jag tror inte att hon har några dåliga känslor mot mig längre.
Aja.
Ha det bra!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Felicia

27 september 2011 21:28

Det kan dock vara så. Men man borde tänka till om inte annat stå för det man gjort. Det är skönt att höra att du är en av de personerna som är ärlig!
Jag kan medge att jag själv varit taskig mot personer men det är mot dom som mobbat mig!

Sköt om dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards