TrueefiL

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Lite Nytt om allt

Av Felicia - 5 november 2011 08:47

I några dagar har Bosse Tissat fått vara ute på dagarna. Men absolut inte på nätterna. =)

Det funkar hur bra som helst! Men igår blev jag lite orolig! Hon smet ut när vi åkte till Morbror, sen ville hon inte komma in med en gång när vi kom hem runt halv 12-12... Men men, hon kom till slut! 


Igår (fredag den 4/11-2011) 


Så var jag inne i Falköping på möte på Psyk. Det gick bra MEN jag har nu EN ny diagnos. (ADD-Attention Deficit Disorder) Sen ska jag trappa ner på min Concerta så har redan börjat, är på 54 mg, sen skall jag börja med en NY medicin (kan namnet inte i huvudet, men skulle i alla fall börja med 37,5mg eller vad det var, kapslar. 


I onsdags tror jag det är så köpte jag en ny soffa med 3 fotöljer till! När vi precis kommmit hem och skulle lasta ut allt dör Morbror Ma*** upp. Med ett brev till mig då posten lagt den hos dom! Ha ha. Ja sen så pratade vi bort en stund och fick hjälp med att få in soffan. Så blev vi dit bjudna som igår då. 

Så det blev några groggar, whiskey(skit god-ej billighets i smaken) och cola samt pucko och mintu! -Sjukt gott. 

samt så började det hela med vitlöksbröd, och kex med ost , mögelost och vitlöksost. Räkor och paprika. Sen efter det lite Chips och dipp. 


Kan säga som så det var sjukt trevligt! Skrattade och hade roligt, pratade på en hel del om allt, och jag har fått några svar på lite jag undrat över. =) Även Ma*** Och Ca****.... 


Jag är nog inte bakis, har bra druckit nästan en liter mjölk! 



idag skall jag och älsklingen vara barnvakter, gå bort till lekplatsen. med Lu*** och Lo****... Sen får man se vad som sker mer specifikt. 


Skall ut och röka morgon ciggen nu, Ciao!


Sköt om er

 
 
Hanna

Hanna

22 november 2011 13:37

Jobbigt med att få fler diagnoser, även om det låter som att du blir bättre med de du redan har. Så ett steg framåt där i varje fall! Skönt!
Förresten? Dog någon eller vad hände egentligen med Morbror Ma? Haha, förvirrad_tjej, fattar inte. Haha.
Ha det bra

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Felicia

4 december 2011 15:35

Jadu det mär så komiskt det hela. Men men =) Bättre blir jag för varje dag som går, men snart är det jul usch ha ha =)

Humm, nu vet jag inte vilket du menade med det sista du skrev så kan inte svara på det ^^
Sköt om dig! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards