TrueefiL

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Slösar energi på onödig kommentar!...

Av Felicia - 16 april 2012 12:16

Kommentar till Vart går gränsen mellan Uppmärksamhet, Dåligtmåeende, Farligt beroende?

 
Ingen bild

Pontus

Söndag 15 april 20:46

men när du tatuerade dej hos robert och angelica då?
då tatuerade du dig på låret, och trots att det var svalt och skönt i huset så kavlade du upp armarna?
varför gjorde du det isf?
för att spänna dej lite eller för att få uppmärksamhet? :S
och bilderna ovan är inte pga dåligt mående, det är för uppmärksamhet, annars hade du ju inte tagit bilder på det och sedan lagt upp dom på internet?
ta du o tänk om lite innan du svarar emot dej själv


Svar:

Ja a du Pontus, varför lägger du energi på detta? 
Jag, Angelica, Robert och A. Har bestämt att vi inte ska ha något med varandra mer att göra, varken tele, internet, IRL. Så då bör inte du lägga dig i då saker och ting inte har något överhuvudtaget med dig att göra. 


Jag kavlade upp armarna för jag tyckte det blev varmt. Vilket jag inte ens behöver förklara mig för. 

Och hade du emot det hade du kunnat säga till.? Right?... Det är gammalt så glöm det. Gå vidare istället för att börja tjafsa om skit saker.  


VEM har sagt att det är bilder på mig? Jisses... Eller är grejen det att DU vill att det ska vara det så du har något att klaga på? Pontus om du inte vet det så finns det hur många sidor på nätet som helst med folk som lägger ut bilder osv. 

Så nu ber jag DIG låt mig va! Lämna mig ifred! Har inget med dig att göra och vill INTE ha det heller!


Hejdå! Skriv inte till mig mer och låt mig va som sagt. 

 
 
Ingen bild

Teddy

16 april 2012 13:04

Hejsan vad är du ska klaga om pontus... Jag tror att du klagar bara för klagandes skull... Jo varför man brukar kavla upp eller ta av sig kläder när man tatuerar sig det är bara för att när en person börjar så börjar även ditt adrenalin pumpa runt i kroppen och man blir varmare.. Jag vet de själv.. Jag kan sitta i ett svalt rum och bli tatuerad men jag behöver fortfarande lätta på plaggen, det är inte för att spänna mig eller vissa upp mig... För om man blir varm så ska man lätta på plaggen för annars så kan du bli så farm så att du svimmar... :)

Felicia

16 april 2012 13:28

Mycket bra förklarat. =)

 
Hanna

Hanna

19 april 2012 11:09

Det låter som att du känner den här pontus? Men jag måste säga att hans kommentar var väldigt barnslig. Om han läst det inlägget du skrev så borde han ha förstått att du skrev det för att skapa diskussion om beteendet inte för att få fokus på dig själv. Teddy har ju en bra förklaring till varför du blev varm och faktiskt bara för att en person tycker att det är svalt så betyder inte det att alla tycker det. Alla människor upplever världen olika.
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Felicia

19 april 2012 12:57

Ja du, känner och känner, vet vem det är. Han var en gemensam kompis till några vi umgicks med. (Som nu inte har någon kontakt med över huvud taget med på grund av vissa saker)

Exakt!
Sköt om dig kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards