TrueefiL

Alla inlägg under maj 2012

Av Felicia - 24 maj 2012 12:04

Vi kom in på när vi gick en promenad, hur det kommer sig att det är okej med tjejer som har bikini men inte lika med vanliga underkläder. 
Nu för tiden så visar man nästan mer med bikini än vanliga underkläder.

Men samhället är som det är.

Har ni någon förklaring på detta? För det är något vi inte kom fram till. och jag har funderat över.


Sen i Götene skall det ev bli rökförbud enbart för dom som jobbar där. Och då är det även så att dom som jobbar där får inte ens röka på sin fritid. Hur sjukt är inte det!?


Stor geting? USCH! Den ligger i en topps burk. Tissan hade tydligen dödat den igår. Först trodde jag det var en spindel på golvet när jag stog långt ifrån men det var det ju som tur var inte. =) 


         

Av Felicia - 24 maj 2012 10:45

Snacka om att tiden har runnit iväg det sista. 

Om exakt en vecka kan tissan få kattungar, då har det gått 63 dagar. Herre gud, vad har jag gjort den tiden? 
Sitter och samlar ork till att orka duscha, trött somjag inte vet vad.

Har höjt Venlafaxinen med 75. Så käkar nu 150. Suck.


Kommer säkerligen skriva mer sedan nu kallar duschen.

Borde lära mig att uppdatera oftare...  

Sen blir det en sak jag och en vän diskuterade. 

Av Felicia - 21 maj 2012 20:37

Ja min katt hoppa in genom fönstret med en stor mus när jag och killen kolla srkräckfilm med hoppa till sener.. 

Så vi blev rädda härrom dagen. Sen kom grannen och prata genom fönstret i pausen med att ta ut musen och skrämde oss... 


Sen börjar jag tröttna på alla kryp i lägenheten har det inte varit massa spindlar och skogsmyror så är det fane me skalbaggar. 

Haft skalbaggar som varit i badrummet, idag så hittade jag 2 Nya i tissans låda. (en av dom kröp in där när jag satt på toa.)

Suck! Skall ringa samtal till dom som motarbetar dessa kryp så fort jag får pengar på telen så jag kan ringa...


       

Av Felicia - 19 maj 2012 17:26

Asså ibland undrar jag hur lågt mänskligheten har sjunkit. 

Visst om 2 bråkar så reagerar vänner med, men det finns gränser på hur långt vänner ska gå. 

Om den ena utav dom som bråkar bara skiter i det. 

Och dens vän håller på med dummheter som bara gör det hela värre så blir man irriterad. 

men det är ju så tyvärr i samhället. 


Det blir så många mer indragna och drabbade då av handlingar kring andra, vänner, grannar, samhälle. Ja allt runt om kring. 


Vet inte vad mer man kan säga om detta. Men ja. Ni förstår nog vad jag menar och tänker kring det hela. 


Sköt om er! 

Av Felicia - 16 maj 2012 14:09

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni?

Av Felicia - 16 maj 2012 14:09

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni?

Av Felicia - 14 maj 2012 18:50

Oj vart ska man börja? He he... Så mycket som skett det senaste.

Mycket för andra om kring mig och mig själv. Nej nu ska ni inte tro att det bara är negativt. 

Min underbara katt ska få kattungar mellan den 31 och 4 tror jag det blir. Då jag garanterat inte tror hon är skendräktig. 


Jag har målat en "tavla" till killens syster dotter troligen om jag ens kan med att ge bort den? 

Har ritat till sonen där med ifall om att. 


Har varit och kollat på klassfotboll där killens systers son spelade. och det var intressant må jag säga. =) Spännande. Låg under med 3-0 men vände till 3-3 det sista. Och dom spelade bara i 12 minuter. 


Har haft en konstig period då jag i onsdags till torsdagen inte sov någonting. Och så var det även denna natt...


Jag är så lycklig som har min bästaste granne som vän samt min pojkvän, dom betyder oerhört mycket för mig... Sen finns det många fler med med jobbigt att skriva upp alla, dom vet vilka det är ändå <3 


         

             

Av Felicia - 9 maj 2012 22:39

Hittade 6 frågor på en sida som jag hittade när jag sökte en massa på Google. 

Frågor jag ör ett år sedan inte skulle kunna svara på. 

Ni kan ju alltid tänka på frågorna själva och se vad ni kommer på. 


Vad är meningen med livet?

Det är något alla alltid försöker komma på. Strävan efter att försöka göra det bättre. Att tro på sig själv och finna sitt eviga lugn och harmoni.


Vem är jag?

Jag är en glad, hjälpsam samt omtänksam person som vill alla det bästa. Med svåra depressioner och problem. Är en person som vill bli bra och strävar efter evid lycka. Som kämpar trotts svåra dagar. 

En som vill komma så långt bort från självskadan så jag aldrig slipper se den igen. Bli av med återfall.


Vem vill jag leva tillsammans med?

Jag vill leva tillsammans med min pojkvän och katt. Och bra människor runt om kring mig. 


Vad vill jag jobba med?

Människor och djur, hjälpa andra. Kanske inom vården på olika plan och sprida min upplevelser och hjälpa andra som är i liknande situationer. Samt hjälpa omhändetagna djur och ge dom en extra chans och omplaceringar. 


Vart vill jag bo?

Någonstans där jag trivs och finner ro. Landet med gård, Där jag vill stanna och aldrig flytta ifrån.


Hur ska jag kunna njuta av livet?

Att vara mig själv, aldrig sluta tro och ta vara på tiden och lyckan, samt vara rädd om det bra jag har i livet.


Man ska ALDRIG sluta tro på sig själv som människa. 

Man ska ALLTID vara ärlig mot sig själv och andra.

Våga testa nya saker. 







Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards