TrueefiL

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Felicia - 9 maj 2012 22:39

Hittade 6 frågor på en sida som jag hittade när jag sökte en massa på Google. 

Frågor jag ör ett år sedan inte skulle kunna svara på. 

Ni kan ju alltid tänka på frågorna själva och se vad ni kommer på. 


Vad är meningen med livet?

Det är något alla alltid försöker komma på. Strävan efter att försöka göra det bättre. Att tro på sig själv och finna sitt eviga lugn och harmoni.


Vem är jag?

Jag är en glad, hjälpsam samt omtänksam person som vill alla det bästa. Med svåra depressioner och problem. Är en person som vill bli bra och strävar efter evid lycka. Som kämpar trotts svåra dagar. 

En som vill komma så långt bort från självskadan så jag aldrig slipper se den igen. Bli av med återfall.


Vem vill jag leva tillsammans med?

Jag vill leva tillsammans med min pojkvän och katt. Och bra människor runt om kring mig. 


Vad vill jag jobba med?

Människor och djur, hjälpa andra. Kanske inom vården på olika plan och sprida min upplevelser och hjälpa andra som är i liknande situationer. Samt hjälpa omhändetagna djur och ge dom en extra chans och omplaceringar. 


Vart vill jag bo?

Någonstans där jag trivs och finner ro. Landet med gård, Där jag vill stanna och aldrig flytta ifrån.


Hur ska jag kunna njuta av livet?

Att vara mig själv, aldrig sluta tro och ta vara på tiden och lyckan, samt vara rädd om det bra jag har i livet.


Man ska ALDRIG sluta tro på sig själv som människa. 

Man ska ALLTID vara ärlig mot sig själv och andra.

Våga testa nya saker. 







Av Felicia - 9 maj 2012 18:47

 


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=248966378544794&set=a.206943262747106.45229.206934896081276&type=1&theater&notif_t=comment_mention

Såg denna bilden på en grupp på facebook. Och tyckte den var väldigt bra och man fick sig en tankeställare.
Hur många gånger struntar man inte i att återhämta sig efter en häktisk tidsperiod?
Jag är väldigt dålig på att acceptera när kroppen säger ifrån. Men man lär sig mer och mer efter hand att lyssna på kroppen.


Lyssnar man på kroppen och återhämtar sig efter behov så har men ett mer välmåeende.

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards