TrueefiL

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Felicia - 22 augusti 2011 22:33

Hur många har inte haft tur i oturen? 

Varje person får vara med om detta minst en gång i livet. 

Detta skedde min pojkvän idag faktiskt. och oavsett vem det är som råkat ut för detta så MÅSTE man glädjas över andras lycka. Man kan INTE vara svartsjuk eller något på andra, då förstör man sitt eget liv totalt. Jag brukar inte bli svart sjuk eller så på andra. Mer mina tankar, fan va bra att det går bra för andra. Att dom kommer långt. Blir du sne för att en kolega lyckas bättre än just dig eller att någon blir fastanställd på ett jobb före dig. Så tänk till innan du tänker negativt på det hela. (FINNS UNDANTAG OM TEX: DU JOBBAR ETT ÅR OCH EN NY SOM JOBBAR EN MÅNAD FÅR DET JOBB DU VILL HA) Men då får man tänka om att just det jobbet kanske inte är menat för dig? 

Tjah viste inte vart jag egentligen ville komma med detta inlägg men jag tror ni förstår vad jag menar. Även om ni blir tvugna att läsa mellan raderna eller inte. 


Sköt om er. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards