TrueefiL

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Operation- Skrämma matte

Av Felicia - 11 augusti 2011 14:28

Ja inte ni inte viste det så för ett tag sedan kom min katt på att det är bra kul att skrämma mig. Även min pojkvän gillar detta. Men nu skall jag berätta nattens exident. 


Runt 1 tiden rökade jag sista cigen. och sen sova. 

Gick på toa och Bosse Tissan for in i gamla sovrummet. Men när hon såg att jag gick på toa sprang hon in där med och gömde sig bakon kattlådan och drapperiet. Såg att det lyste bus i hennes ögon så jag viste vad jag skulle råka ut för. Så jag gick från toa. Släckte ner och runt sängen och skulle precis upp i sängen med sista benet då hon kom från ingen stans och flög på hälen. (utan klor) Skrek till och trodde jag höll på att dö! Det var nästan så tårarna kom och nu ljuger jag INTE! Sen hoppade hon upp i fönstret och gömde sig bakom gardinen. och jag sa nu räcker det, jag vill inte dö i förtid he he. Sen förstog hon hur bra hon lyckades så hon kom sen och la sig i sängen med mig för att sova... He he. 


Hon skrämmer en när man minst anar det. Fast nu viste jag om det men tja, när hon kommer från ingen stans så är det svårt att inte bli rädd. Sen hatar jag sängar-utrymmet under när det är mörkt i hela lägenheten. Vet inte riktigt varför men aja =) Det får bli lite bilder på Bosse Tissan som avslutning. Samt när hon bär iväg på en leksak... Som jag tycker är lite stor för henne, konstigt nog gillar hon att bära runt på sina leksaker. Och leka med fotbollar. =) he he...


     Lill tissan brukar även ligga och kolla på film med mig.!Strax efter jag tog kortet somnade hon =)     

 
 
Hanna

Hanna

12 augusti 2011 21:55

Hon lyckades i varje fall få mig att fnissa lite. Djur är roliga. Fast katter är nog faktiskt ett av de roligaste djuren jag vet! HAHA
Ha det bra!

http://www.hannastankar.bloggplatsen.se

Felicia

13 augusti 2011 11:52

JA jag skrattade åt det i efterhand, och det är roliga djur, men dom kan ju också vara jävligt jävliga.
Sköt om dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards